Motorbåt

John frågade nyss om jag sett honom köra motorbåt någon gång.
Jag suckade till svar.
Och så hoppade han i båten och körde iväg.
Kör en bit ut i vattnet innan han girar in mot hamnen igen. Tar fram sin kulspruta och skjuter för allt vad han är värd. Träffar ingen... Som vanlig bör jag tillägga. Man tycker att han borde ha blivit bättre efter så mycket spelande. Liksom jag har inte längre några problem med att skriva på min iPhone. Man lär sig! Utvecklas, mognar!
Fast mognar är kanske att ta i när man har en 23 åring som hävdar att bäst sättet för honom att koppla av är att få sätta sig ner och spela Battel Field.
Liksom jag vägrar att tro att det är så hårt jag håller honom!

Innan började han skratta hejdlöst medanns han flög helikopter.
Haha det är helt otroligt hur mycket jag har flugit den här helikoptern sedan jag började spela och jag har bara dödat EN gubbe!!

Jaa.. Det Är helt otroligt! ( Frida föreställ dig att jag svarar på engelska som chandler!!! )

Ibland försäger han sig också.
Han har vid en del tillfällen försökt sig på att erbjuda mig att vi ska göra french toast. Något som han tycker är sååå gott! Vi bara MÅSTE äta det!
Idag försökte han igen. Samtidigt som jag ligger med magen i vädret efter att ha tryckt i mig två kycklingklubbor!

Ska jag börja med det gamla brödet först?
Det låter väl som en bra idé !
Men det gick ut för en vecka sedan!!
Jag har ätit det hela denna veckan och inte fått karies så du klarar dig nog!
Kanske vi kan göra french toast? Säger han och kommer in i vardagsrummet med det gamla brödet. Vi gör det! Kom igen! Jag tror det kommer bli jätte gott! Jag har alltid velat testa det det låter så gott!

Tystnad. Han inser sitt misstag och slänger sig över mig. För att vad jag tror försöka döda mig så jag ska ta med mig hemligheten i graven.

Jag skrattar så jag nästan tar död på mig själv.
Har du aldrig ätit det? Det är ju det godaste du vet?!?!
Men! Eh.. Jo asså. Meeeeeän!! Jag tänker att det är som fattiga riddare!
Hahahahahahahah du kanske har ätit finska toastar, eller spanish toasts?!

In your face!!!!

Ser du? Säger han nu och pekar på tvn.
- john number one!! Arii arii sjunger han och vickar lite på rumpan.

Han ligger etta på dödar listan för detta spelet..
Nämen GRATTIS!!!
Kanske vore en idé att skicka in till hallmark, de som trycket kort right?

Grattis till flest antal döda!
Livliga lyckönskningar till fortsatt dödande!

Nu läste han precis det jag skrivit.
Är det din dagbok eller?
Nä det är ju bloggen!!
Hmpf! Bloggen... Pullan då..

Nu slutar jag,
Vill ju inte bli besatt av spelar världen

Åkej!!! Sista!
Nu precis nu! Gråter han i köket. Har skivat upp korv till sina mackor och ska lägga på dem när han inser!
Åh nej!!! Jag har ju gjort 5 mackor! Har bara korv till 4! Åh måste vara 4 skivor på varje!!!

Oh no!! Earth bävning!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: