give me love love love









Ja vi börjar med lite music för er som själva inte har tillgång till youtube, radio, spotify eller bil med radio.
Var bara tvungen att lyssna på en gammal goding också, då de ovanför är nya hits allihopa! ;)


Valde idag att kolla upp texten också, då detta var en favorit när jag var en liten spoling!
The way I mate, the way I mate, the way I mate
I call a girlie girlie in a wae-oh
I call a girlie girlie in a wae-oh

I call a hubby hubby, eep-eep-eep

Girls, come on let's have a good time
It is the day to get wild
Do you feel like going down

Mating seasons in heat
Come on and get to your feet
To get laid we eep-eep-eep

Time to go-go
wae-oh wae-oh

Bushes are moving around
All the beavers have fun
They are playing with their guns

Guys are chasing around
Getting ready to beep
When they all hear our eep-eep-eep

För er okunniga så betyder mate parar, med fint ord....
Liksom FAN gjordes det bara snuskis låtar när min årgång var små kids?! denna och Boom boom boom boom I want you in my room, let's spend the night together and love you forever. Var favoriter!
frågar numero deux, vart fan var mina föräldrar?!?!?!?!

Trots detta tycker jag mig känna mig rätt så lycka i alla fall! Eller i alla fall min barndom, och den verkar ju alla andra haft det så jobbigt med så jag antar att jag är ett prakt exemplar!

Nu är jag dock helt inne i detta att hitta gamla godingar, som ger mig fina memories! Och så blir det som ett litet beroende och jag kan inte sluta!

Liksom den?! HUR många gånger dansade man inte till den och önskade att man var dem? Som såg ut att ha så skoj?!

Nu hittade jag en RIKTIG favorit. ÄLSKAR denna låten! Helt galet! ÄLSKAR ( get the point??) när de står och hoppar så där i slutet? River dansar, AS cooooolt!



Okej nu ska jag försöka samla mig, återgå till skrivandet, lätta mitt hjärta... En liten stund i alla fall!

Idag är det fredag, och folket där ute njuter extra för nu är det snart helg! Eller ja klockan är efter 4 det ÄR helg. Grattis till er.
Jag har varit på frukost i Kristianstad med kompisar, samt undersökt lite affärer, de såg dock ut precis som vanligt, så jag drog därifrån rätt snabbt.

Hemma hade hund anlänt och det blev lite liv i stugan! orden ut och gå uppfattades och sen var det bara att öppna dörren och hänga på bäst vi tydde. men solen gjorde oss sälle och skogen visade sig från sin bästa sida, GöTt!

Så efter det blev det fika på terrassen och svalka av sig lite.
Ikväll blir det tacos framför Den tatuerade änkan mycket bra film det där! Barndoms minne där också minsann, älskar när hon går där i garderoben och tar på alla klänningar!! Öppnar skåpet med alla skorna å sådär


Men först en tripp bort till liten tjej som vill ha sällskap! :)

inrednings tips ;)
Solen, solen! det är så härligt att gå i solen den värmer så!!
HehEHeheHeee



*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, visst gör den?! Den se ju sådär lagom cool ut :)

2012-03-07 12:57:23
URL: http://ialivia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: