whats up?

Det knackade på dörren, blogg.se gav mig femtioelfe varningen och fastställde att jag bara inte kan skita i bloggen så här! Det går vi bara inte med på! skrek de i örat på mig.
Men stenball som man är rykte jag på axlara höjde på ena ögonbrynet och stängde dörren fint och försiktigt....HAHAH skoja bara, smällde den i deras face och skrattade hela vägen upp för trappan.


Nu skrattar jag inte, är rädd att kroppen ska brytas i sönder då, av förhastiga rörelser. Det är kallt.... Ungefär som ute skulle jag gissa på, men det är ju bara jag!

Har jag berättat om min nyår? Klart jag inte har! Den var superb, fanastisk, lövly och ja helt OK.....
Champagne frukost klockan 12 (AM) och ja, sedan gick det utför. Men kvällen var så lyckad och trevlig!!!!!!!!


Det nya året har börjat bra, Höjdpunkten stod Granada för den 5/1 som inte bara var min namsdag, utan Jack Black stod och sjöng om sena söndagkvälla. Och jag stod mitt på dansgolvet och skrek för fulla muggar i natt i natt är det du eller jag! Kom och ge kom och ta kom och dansa med mig Hade sällskap av fint folk och ja, det blir en svår nöt att knäcka för det kommande året. Klart jag hoppas på fler fina tillfällen, men man ska inte hoppas för mycket, man blir bara besviken.

My good friend Kenneth har lärt mig, Gör en risk analys på livet tex. 100% dödlighet!

Anyway! nu ska jag slappa vidare i soffan, gnugga mina tår. Och titta på Vänner.

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: