Vi färdas på en resa

Åh jag ser så fram emot Tisdag och körövning!! De nya låtarna är magnifika! Älskar dem allihopa!!!
Sitter med skivan i bilen och lär mig texterna, känner mig cool. Dunkar kyrkmusik. Love it!

För övrigt har jag fortfarande inte fått igång internet på min dator. Vilket gör mig ledsen i ögat.
Men det finns minst tre andra datorer i hushållet och någon ska jag väl få låna då och då.
Eftersom jag sitter hos Signe kanske jag ska gå ner i källaren, där alla mina lådor med allt jag äger står.

Där i ligger min lilla dator och den är ju uppkopplad på hem internetet. Kanske ska göra det. Smart Hanna, bra intiativ. Go on!!

Agerade Taxi till mor, P och grannarna. Jag njöt av att få se ivösjön, möta folk som känner igen mig och vinka på dem.
Kan erkänna att köra i 80 var läskigt efter att ha puttrar runt i max 60 i tre månader, men jag gasade på till 120 och känner mig nu något säker igen!
Så otroligt befriande, att kunna sätta sig i bilen, gasa upp styra med knäna och öppna sig en snickers choklad. Och kanske slå en pling till närstående. Det var ju ett tag sedan jag vågade fokusera på annat än de terrorister till medtrafikanter som finns i London. Fint som snus

Ikväll blev det kina mat hos Signe med Pip och gnäll. Albin och Erik är inne i en konversation om en kompis i skolan, som pratar lite konstigt. Han säger inte Joakim utan Jucke Säger Erik och gör en lite fjortis min. Signe undrar om det kanske är så att han inte är från Sverige. Varpå Albin svarar klokt:
Nej, han är inte från Sverige, han är född i Stockholm.
Jag sätter min kyckling o lis i halsen och skrattar.

Det är fint att vara hemma.
Erik har pussat på mig hela dagen, och kramats. Jag tryckte ner honom i studsmattan och frågade var det var för fel på honom, vapå han och Albin tillsammans attackerar mig och sätter sig på mig och Erik svarar. Du pussade alltid på mig innan, nu ger jag tillbaka!
Kan det vara Karma tross??

Nej nu ska jag ner och gräva i mitt bohag.
Såg att Mjällby vann mot Elfsborg, vilket gör mig varm om hjärtat. Samtidigt som det hade varit fint om elfsborg vann istället för HIF. Men man kan inte få allt här i världen, och en fågel viskade i mitt öra att HIF redan vunnit, så. Jag får nöja mig med maifs seger!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: