Bal- Student

Ja då är det väl dags för en lite uppdatering. Förr-förra inlägget skrev jag att i morgon kan jag svara på " vad är väl en bal på slottet" och damn it det kan jag !!
Balen 5/6-2011
klockan 8.00 befan jag mig hos Sanna ( min frisör) Där fixades håret och sminkningen
Det blev så levandes grant, dock hade jag inte förväntat mig något annat.
Sedan bar det av hem till MM där alla åt smörgåstårta, provsmakning av studentmaten. MUMS. Sedan var det att gå på toa en sista gång innan klänningen åkte på. Vi begav oss upp mot det enorma vånga berget och där fotograferade Therese's Magnus mig.
Therese's uppgift ar att rikta solen i mina ögon... ;)
Men bra blev bilderna, Denna har dock mamma tagit.
Ja sen åkte vi hem och där lämnades jag ensam så de andra for till bäckaskog för att inväta vår ankomst.
Ungefär kvart över 2 kom min baldejt och vi begav oss mot slottet.
Ja wow. det var en fanastisk kväll natt.  Alla vr så fina jag träffade nytt trevligt folk. Och det var en oförglömlig kväll. Dock försöker mina fötter glömma allt dansande! aj aj aj



Ja sen var det dags för studenten. I förra inlägget finns bilder på hur det såg ut när jag kom hem. orkar inte lägga upp dem igen. ( blogg.se skaffa lättare uppldadning!!!)
dagen innan studenten var iaf hela klassen uppe i hålan och dekorerade lastbilen, vi passade även på att äta Pizza :)
Studentdagen kan nog inte beskrivas. Jag kan fortfarande knappt fatta det. På bilden jag och Frida.



Idag har jag då varit och tagit bort leverfläckar. USCH dom skar i mig och klippte och BLÄÄÄÄ
nu har jag skrivit ett långt blogg inlägg. Bra
I morgon blir det stan, ska bl.a. hämta resväskan :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: malin

Tack för fina ord! (: hoppas du får toppen tid i England, världens finaste land! det går inte att inte trivas! :D

2011-06-14 19:32:42
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det sas inget om mormor bland leverfläckarna!

2011-06-14 22:44:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: