My feets hurts

Åhh. ja när jag stekt potatis och ätit det och kyckling, klädde jag på mig tog på mina nya höga skor och tog bussen till Piccadilly Circus.
Fint väder idag, så rätt mycket folk. Men eftersom skoloven har börjat nu är det ändå rätt lugnt med trafiken.
Jag gick in på cool Britannia igen för att kolla lite skyltar till en vän hemma i sweden. Men det blev också lite små grejer som jag köpte till mig själv.
Lite vägg prydnader. Jag tänkte att lite kan man ju sätta upp även om det måste tas ner igen, i augusti då det ska målas igen.
Jag har funderat på dessa bil skyltarna ett tag, dels gillar jag inte att det är ett H på slutet. Men efter noga övervägande bestämde jag mig för att det är så det stavas här och let's face it, de tror jag heter Emmeli så det fick bli en :) I påsen ligger där lite olika kort, ni ska få se dem när de sitter uppe på väggen :)
Denna planshen. Lite vanligt folk på en vanlig lunch rast :) Lite sverige minnen. Fint de
Köpte min första tidning idag, stod om Norge, visade lite på BBC i morse också. Det är hemskt.
Nej nu ska jag börja med maten och fortsätta lyssna på Asyl. Hemsk bok.. Men väldigt bra, jag älskar rösten på henne som läser den!
Väldigt behaglig :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: