Baking!

Åh... Jag har verkligen vuxit upp! Det var till och med roligt att baka... helt galet.
Som sagt så är det G födelsedag idag. Ja MM också, Jag har inte glömt Gratuleringsfotot, det kommer var lugn ;)
Så hon fick min present. I morse och så visade hon vad hon fått ac A och barnen.
Denna choklad kartongen fick hon av mig.
och givetvis
ett kort också!;)
Sen lämnade jag kidsen och när jag kom hem åt jag frukost och snackade med G. När G gick ut för att shoppa så gick jag in i duschen innan jag tog bussen till Claham Common för att köpa choklad. Till kakan endast!
Billigare här än i sverige! Köpte två st Lindt 70 % för £3 !
När jag kom hem ringde jag MM och sen har jag bakat! =)
förövrigt känns det som om det har ringt på dörren hela dagen! Fast det är bara två gånger... Men känns som fler
Datorn var givetvis med, och jag tror städerskan gillade Sme'ns Baglomma Men å andra sidan, vem gillar inte dem?!?! Men jag hade också reseptet på datorn.
Vem har inte lust att slicka av skålen nu? ;)
Nej sen satte jag in Kaugan i ungnen och där stod den bra
dagens klädsel ser ni här också, Svarta jeans leggings från Lindex och mina fina tunika från Lingon & Blåbär

NU har jag precis tagit ut kakan och den ser himla fin ut, MM sa att den skulle vara lös och att jag inte skulle oroa mig för det, så jag får väl lita på henne! NU står den i kylskåpet. Tänker att jag ska garnera den med grädda och hallon, så det måste jag gå och köpa sen.... Dumt att jag inte tänkte på det innan!
Ja så måste jag berätta vad som hände igår när jag skulle hämta kidsen på dagiset!
När jag kommer till grinden så känner de igen bilen och släpper alltid in direkt. Men igår kommer killen ut och öppnar ändå grinden helt. Så jag skruvar ner rutan
H: I'm just going to pick up the kids at the nursery.
Vakten: Oh you are. ( som om han inte viste det. Jag visar mitt kort och han tittar på det och lutar sig mot bilen, har huvudet igenom rutan ungefär så jag flyttar mig lite eftersom han är mitt i facet på mig.
H: Yes I'm just picking them up..
V: Oh you see we have a problem.
Åh Neeeeej tänker jag vad fan är det nu?!
V: You don't smile enough when you come here!
H: What?!
V: yeah you've gotta smile!
Jag funderar på om han e dum i huvudet, men Jenny berättade för mig att en kille där flirtade något hemskt med henne, stannade alltid henne och pratade med henne
H: Well OK I promise to smile when i go back.
V: Yeah you better practice now!
Så jag ler och han går tillbaka. Det fula är att jag ler alltid och hälsar när de öppnar grinden, alla gör det. För att vara artiga. Så jag förstår egentligen inte riktigt vad han menade. Men på vägen ut hängde han ut mot bilen, och jag fyrade av ett leende mot honom och han smilade tillbaka glad om få.
I morse var han inte där när jag kom men när jag skulle ut stog han där och kickade verkligen in i bilen för att se om jag log.
Herre gud, killarna här e verkligen galna. I Sverige hade de aldrig kommit fram så om de inte varit regält berusade.
Jag berättade för G och hon tyckte det var jätte kul... Jag känner mig visserligen smickrad men hoppas jag slipper fler pratstunder.. .. Höhö

NU ska jag övergåt till födelsedags inlägget :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: