vi känner inte varandra, vi har bara sex..

"Den här resan från sundbyholm och hit har gått..." På 10 minuter!
Japp jag satt och kollade på bröllopet. Jo jag fällde en tår under vigseln. När han klappade henne på kinden när han läste sina löften. Men nej.. nej NEJ! Åter igen ni har känt varandra, eller nej ni träffades för 5 månader sedan!

Jag kanske också borde fria här? Och jag får lite ångest när de sitter var för sig och säger, jag kommer aldrig känna för någon annan vad jag känner för pelle/ lollo. Jag vill leva med honom/henne för resten av mitt liv

Ångesten får jag givetvis för att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.....

För övrigt jobbar jag och sliter i Lund, trivs fint som sist.

Funderar över framtiden och grubblar vidare. Life goes on.


Nu ska jag planera mitt framtida bröllop med Herr. strumpbyxor och sova en sväng!
p.s rubriken är från Grabben i Graven bredvid. Ofc!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: