Visit Sweden

London slutar aldrig förvåna mig. Victoria förde mig mot Oxford street och där gick jag till höger istället för vänster och hittade till slut wasabi där jag köpte mig lite mat. Går sedan mot Soho square På väg dit går jag förbi storatält, och det var vita staket runt allt. Sen ser jag skylten, och tavlan och hela jag log av ren jävla glädje!
Ser ni tjejen i den blåa klänningen? Svensk folkdräkt mina damer och herrar!
VISIT SWEDEN!
Äppeltavlan var jävligt grann vill jag lova! Kanske borde investera i en sådan?
Sen satte jag mig och åt, ringde till Mor och Fia och berättade om mina upptäckter innan jag gick och frågade vad tusan de höll på med.
Mina nya kostvanor, det är jag och firrarna nu asså!
Det visade sig iaf, att alla där var från Sverige, och SKÅÅÅÅÅNE! De var där för att få Britterna att inse hur bra Skåne är och att dit borde man resa på sin nästa semester! Fint som attan sa jag. Fick jag någon kaka NEJ!! Och ändå stod vi där och pratade ett tag, och under tiden ger han till alla andra! Glädje dödare
Så jag var rebellisk och gick till Café Nero och köpte en kaffe att värma mig med satte mig påbussen och åkte hem.
Hemma blev det en dusch och nu ska jag skynda mot Fia innan hon kommer hit och drar mig till Lewisham ;)
Kvällen ser ut att bli bra.
och i morgon måste jag shoppa. Jåbbigt asså... ;)
Min nya vägg, gör allt för att täcka den nya vita färgen. Sten hårt jobbat Hanna

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: