dragspels limo?

Jag hade en himla tur när A kom och sa att han tänkte hämta kidsen tidigare pga. alla poliser mm. så vi körde dit hämtade upp dem och på väg hem igen när vi står vid ett rödljus, börjar A flina lite för sig själv. Sen säger han åt mig att titta i spegeln, längre bak har det blivit kö och en limo har hamnat i mitten,  den är så lång så den täcker 3 st andra utfarter. HAHA Så det var ingen som var så glad där.
Vid rondellen i Vauxhall, pratade vi om civilare, jag sa att jag tyckte det var bra att de hade massa olika bilar, märke färg osv. då det då är mycket svårt att känna igen dem. A hade dålig koll på det, men då kommer det inte mindre än sex st olika civilare med sirenen och blinkande ljus farandes. Se där ja

I rondellen, ser jag en kvinna som pratar i telefon, hon ser en buss eller något och börjar iaf springa. jag ropar " Run Forest run!" då tappar hon mobilen och jag får vika mig dubbel av skratt.  Det var kul hennes min, och sedan ala rörelser när hon försöker fånga mobilen i luften innan hon lyckas sparka till den. Oj oj oj HAHAHA

När vi kom hem körde A med Thomas och klippte honom . Jag fixade spagetti och eftersom de Hungariska killarna nu börjat med köket är det damm över allt så nu äter vi ute varje kväll ;)
Zoë =)
Kiki =)
Ha ja föresten när vi möt civilarna såblev det tyst i två sekunder innan alla tre i baksätet börja duuu duuuduuuduu som polisbilar. jag och A bara tittade på varandra :P
Nu har jag ätit fiiin mat
tre mackor, två med Kalles kaviar och en med ost. MUmma!
säger som mamma ett glas Cola på det :)
btw. fick sms från Jayne. "stay inside, They're predicting Stockwell and Clapham high street next x" och efter det "They gatherd in Clapham Junction and currently in Clapham common moving this way x"
Känns säkert och bra! NOT!!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: malin

Ja, det verka lugnat sig lite nu :D som tuuur är!

vi får ses nästa gång jag kommer till UK :D

2011-08-09 23:27:58
URL: http://wakoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: