Måndag!

Jag såg för (jag skäms) första gången fram emot lektionen med världens bästa florist ( my opinion!!) Kanske för att jag för första gången övertygade mig själv om att jag kan! Det kändes riktigt bra!
När jag kom hem så fixade jag lite med projektarbetet. Och nu ska jag bara fixa och trixa med loggboken och sedan är jag i bra ordning, nu ska vi bara välja skola och sen är projektarbete Hanna & Frida igång på riktigt!
Jag släppte också bomben för mor och Peter om att jag verkligen menar det här med au Pair. Dom blev lite chockade, men nu börjar bara min övertalnings fas. Men jag har bestämt mig, detta kommer bli mitt livs äventyr, och jag kommer inte ångra mig, no matter what!

Sen plockade jag undan och gjorde lite läxa med Albin och nu ska vi äta lite popcorn och sedan är det nattdags för dom.

Wow jag åhhh. bra jag får anmäla mig så jag vet att det är på G!
fick sista klartecknet från STS idag, på mina sista frågor, and it's looking good! =)

Nu ensam hemma och popcorn =)

I morgon är det möte på Milner så det blir bara halv dag i floristiken, lite synd då vi börjar med Parallellt nu som jag tycker är rätt kul. Men men.

trevlig vecka på er

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: