1 månad kvar till jul

I morse när ja gick till tåget, ny duschad och fräsh håret som böljade över kragen och människor som sprang åt olika håll. skottade snö från bilarna, och snön bara föll! Så knappade jag in på min Season lista på iPod:en och spelade hela Josh Grobans album Noel.
Lyssna my friends smakbitar från varje låt från albumet.



En av mina favoriter:





Ja förövrig så leker livet, Jag har en underbar bästa vän som också är min pojkvän/man jag har kommit till en super trevlig butik där min Apu ligger och det var så enkelt att gå upp i morse fast jag fått ställa klockan tidigare så jag skulle hinna duscha och ta det tidigare tåget ( som innebär byte i hässleholm)
Himlans trevligt är det i alla fall!
så skönt att det går bra och så snöar det och det är så mysigt :)
Jag är nu då mera bosatt i K-staden hos Therese.

Igår på Lunchen ´gick jag en runda på stan ( eller så långt jag hittade... jenny lovade att visa mig runt någon dag) Gick så inom Lagerhause. Alltså jag ska absolut inte flytta till en stad som har denna affären, för mina pengar kommer ta slut. och... ja. När jag gick där ville jag bara flytta hemifrån, helt sjukt! eller nej det är det väl inte, men där fanns så mycket jag ville köpa! NU typ..

Nä nu ska jag spela lite sims till och sedan är det dags för sängen :)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: