27 dresses

Som jag sagt flera flera flera gånger förut blir jag lite smått ( OJ vad generös du var mot dig själv nu..) irriterad på mig själv ibland.
Jag satte mig och såg 27 dresses med mina folk nyss.
Jag hatar kärleksfilmer... Lögn
Denna filmen är väldigt fin.
Den har härlig humor och Jag satt och skrek lite smått åt den J-kla systern ( spelas av Malin Åkerman) JäVLA bitch!
Och jag satt och grät i slutet. när hon berättar om hennes bröllop. awww... Är det nu man ska vara så där cyniks eller vad det heter och säga som alla andra flickor gör någon gång i livet  "När, när o när kommer min prins?"

Jaja wtf             Hoppet är det sista som överger en

Kom också att tänka på när dom strula i bilen osv osv. att jag igår räknat ut att jag skulle fixa en ny säng dissa min fjuttiga 90 säng mot en 1,20 LOVE
slänga ut fotöljen som jag aldrig suttit i, det har jag inte, det ligger kläder i din, ibland när jag städar ( tro mig sällan) så hittar jag olika t- tröjor som jag totalt glömt bort! Men den skulle iaf ut och sängen skulle ta mesta dels av rummet! Nice
Kanske ett projekt i morgon?

Någon som har en 1,20 säng att ge mig? Den som jag hade hos elsas kanske inte är så fräsch längre... *Host*

Men det finns väl inget som inte Peter kan fixa. He's my man

Det har känts som söndag hela dagen, ska bli skönt att få sova i morgon också =)


*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: