Lördags mys?!

Mja jo vi får väl se ;) Har precis ätit nu med familja, som jag kanske skrev innan så gick jag och mamma en runda skönt!

ska nog springa den frammåt våren istället för forsarundan.. lite variation skadar ju ingen...

I kväll blir det nog andra chansen på TV spännande värre.... NOT
Men datorn blir väl sällskap, kanske man ska installera Sims 3 igen.. Länge sedan man spelade och folk har tydligen annat att göra en lördag än uppdatera facebook... Hur nu det kan komma sig!

Jag får väl blanda en grogg och deppa. .. nej så illa e det inte.

Ett enda fel sms kan få en att skina upp. Pinsamt var det, men det gjorde mig inget... (Y)

Ha en trevlig lördagkväll!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: