Och så var det över!

Ja ett helt annat inlägg men med samma rubrik kommer jag skriva om 9 dagar, då skolan definitvit är över, Men NU skriver jag det för att jag gjort det sista provet, Om dom inte lägger in ett oförberätt men det skulle dom ju bara våga. Då ska dom få se på vrede!

Jag är fortfarande kär i låten I am woman och jag har hittat min kära picnik sida! Så jag roade mig lite där ett tag resultatet blev följande:

 blom bilderna är då tagna av mig för er som inte fattar det!
 jag ändrade lite på en annan bild som hade passat bättre i ramen, men jag orkade inte ladda upp den på sidan ;)

Ja denna vecka händer det lite saker må jag säga, men det är ju redan tisdag så det går förhoppningsvis rätt fort =)

idag åkte man till skolan som vanligt tidigt som attan för att sitta och göra prov i en halvtimme och sedan var skoldagen slut.
Jag drog mig mot Sölvesborg och åt där med pappa och Tinna sedan blev det körskolan för hela slanten. Har klarat första delen ÄNTLIGEN
Fan vad terorin går dåligt. Och då ska jag sitta på riskettan i 4 timmar på fredag -.-

Ja men har haft min sista körlektion idag, ska ha en innan uppkörningen med sedan är jag klar wiiie!
I morgon ska det solas, zumbas, växlas pengar och jag ska ha sex and the city 2 soundtrack!

Nu ska jag packa till mamma och läsa lite.

antagligen komemr jag sitta här och prata med adam til alldeles för sent... -.-
Men då är det dit fel ADAM!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att du tillgång till en sådan underbar trädgård......där du kan ta bilder:)!

2010-06-02 12:39:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: