I'm freezing my ases off... All of them!

Säg detta och bryt så mycket på skottska brittiska som ni kan ;) Hysteriskt roligt HAHAHA lätt något jag kommer börja med.
Kvällen spenderades hos Linnéa, you're making me fat woman!
i morgon blir det ut att springa (Y) Måste börja med det. Får låna mammas musik då, då min ska lämnas in till Bambie. hon gjorde misstaget att avslöja för mig tidigare idag att hon lagt in Harry Potter och halvblods prinsen på sin ^^ hoho you're mistake darling. Så nu vet du att det e bestämt (Y)
Är det inte lustigt, bara man har bestämt sig för att man ska göra massa saker så känns allt genast bättre :)
I morgon blir det lunch med Helene i stan. Jag kommer vara vrålhungrig x2, så jag kommer snarare rulla fram genom Näsum sedan;)

Nepp nu ska jag lägga mig och läsa Flugornas Herre  oh my good soooooo boring!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: