Au näää nu skojjar du mä maj!

Aomen Aomen, jag har absolut inte gjort något idag! jo jag har stansat lite följesedlar inte svårt alls! (Y) Men inte mycket mer, vist städade ju personalrummet också även verkstads"chefens" kontor ( allvarligt var golvet grått ) 
men ja sedan har det inte hänt mer... och ändå har jag inte bloggat.. wierd.
Mamma och jag ska snart gå forsisrundan me like Så man får väl pälsa på sig lite.
föresten hände det en olycka utanför infarten till grustaget. En bil voltade och ner i diket.. så det bildades lååånga köer så infarten till grustaget blev lite blockerad, och då har vi 5 bilar som rullat på bra idag!
Aj Aj Aj
N ska jag kräva ut min lön MOahahaha katshing  killar döskönt i kistan vetu

Ha det bra nu ska jag ägna sista delen av lovet med att på hel tid ägna mig åt ingenting! (Y)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: