shake those hips!

Jag tyckte ju att jag var fruktansvärt duktig som lärde mig mobil blogga. trots misstagen.

1. det ska vara me inte of T9...
2. Smuts var ju menat till den bilden jag tänkte ta inte på den jag tog.

Heja mig!

Jag är just nu smått hög på spolarvätska och andra härliga gaser, Jag målade med samma färg som i höstas så nu behöver jag inte måla naglarna på någon månad igen!

Nu måste jag äta en macka eller något verkar som om vi ska beställa mat idag. AJAJAJ mitt huvud!

Good day today! alltid lika trevligt i garaget. Så många skratt. Man kan liksom vara vanlig där, man behöver inte lotsas eller anstränga sig. Och det är något iaf. jag uppskattar =)
Jag skrek inget,(tyvärr)  Haha jäkla surskånk...

NU Blire Zumba! Wiiiee

*
TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: