Tisdag och föräldra möte!

Ja dagen har varit som vanlig, Gympan var väldigt kul HV1 äger på Badmington ;-)

Det kändes som en liten bit blev klarare med Föräldramötet.

Men det var jävligt tråkigt att sitta i en tom skola från 13,40-17,40 Det kan jag säga!!

Nej nu ska jag renskriva Gympan som jag duktigt nog skrev undertiden jag väntade.

Är fortfarande inte på blogg humör. Vilket stör mig, för jag kännerför att skriva. Jag får skriva pågumpan istället :-P

Ha en trevlig kväll

Peter, du är totalt jävla underbar!!

Bra val mamma ;-)

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Nej något skrivande på datorn blir det inte hos MM. Möjligen lite dammsugande. Hur var det nu med det där solot? jag tycker du såg så förtjust ut, och bra gick det! Men det där pirrandet blev jag nyfiken på.

Ses ikväll/MM

2009-03-26 11:50:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: