The Tales Of Beedle The Bard

Ja det glömde jag ju att berätta, det näst-bästa med att komma hem till mamma var att hon köpt denna boken till mig :DD
För ni som inte vet så är det sagoboken som är med i Harry Potter och dödsrelikerna Fast på engelska då. Jag läser nu Harry potter på engelska, vilket är väldigt kul. En dröm är att få åka till Storbritannien <3 Till Alnwick där slottet ligger (Hogwarts) Det hade varit något det!

Idag har det inte hänt så mycket, har spelat lite sims, Ja där ha vi också en skandal sims 3 kommer inte förrens den 5 juni!!! OMFG! Skandal, för spelvärlden, för det hände ju värre saker där ute.
Sen har det städats lite här hemma, jag hittade Peters gamla foto (några av dom) Många från Grustaget, när dom fick den nya lastaren (då, har uppdaerat sig en bra bit sedan dess) bilderna var från -99 då jag var sju, det finns bilder när dom var med och gjorde viadukten i Bromölla innan stationen, öresundsbron och när dom monterade spindelkrossen. Men också bilder från fjällen, och Midsommar. Kläderna aww så härliga, vissa liiite små fula men helt ok ändå! Jag hittade också Peters körgrejor, från när han skulle ta körkort. På tal om det så körde vi en runda idag med, riktigt skoj. Jag ska såååå ha en aotomatare!

Idag när vi städade blev jag ännu mer sugen på att flytta till ett eget! Huset bredvid oss äger vi men det bor redan någon där:S men hon e aldrig där, jag säger vräk, det säger inte Peter, även fast dom gillade idéen om att jag skulle flytta dit. På tal om det berättade faktiskt mormor för ett tag sedan att morfar och hon pratat om att jag kanske kunde flyta dit till det huset dom nu bor i när dom inte bor där längre, Det är morfars föräldra hem, väldigt fint, Rätt stort. eller ja väldigt stort om man ska bo själv. Men vi får väl se hur det blir, blir det av så hoppas jag det dröjer ett antal år till iaf!! Nej nu ska jag nog läsa lite ur Harry Potter(:


*Godnatt TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: