In sweden we call it a kick!

Jag har gjort det, upptäckt det, den oändliga humorn i The big bang theory. HAHAHAHAHAHAHA.
Känns skönt att veta att jag har en ny serie att samla på när jag är klar med Grey's Anatomy!!
Hör på fräckhet. BBT är på TV och pw kommer och byter kanal.
Jag: jag tittar på det där...
PW: Du bloggar ju...!
Jag: Hallå! kvinnligt kön, jag KAN göra två saker samtidigt!

Jag ska nu ägna ett par rader åt att göra er alla gröna av avund på min fantastiska Lördag!

Först blev jag grön dock, då jag såg Malin's och Sanni's fina lägenhet, som vägde upp det faktum att de låg i Sibbhult ;)

Efter en visit där drog jag back to B och huset vart då belamrat med trevligt folk!!
Lilla jag var ju lite osäker eftersom jag aldrig varit på Granada med annat folk än mina buddies. Nu var det helt nytt, och det blev jag varse om i taxin, då istället för att sjunga allsång till "Vart ska vi sova i natt" eller "Eloise" sjöngs det nationalsången och fotbolls ramsor. Halleluljah har jag hamnat rätt eller?? :D

Sedan dansade jag, och okej jag var chockad första gången pw bjöd upp mig ( Cillan detta var andra gången, jag bjöd första ;)
men att det senare blev både 3, 4, 5, 6, 7- ja sen tappade jag räkningen typ ;) Har aldrig dansat så mycket kasedans! Det var NAJS!
Just nu odlar jag Majs på Farm store. Jag och Pw är farm grannar. Vi odlar livet av oss. Socialt umgänge SKA ske via teknologi.. right?

Nu ska jag bjuda på bilder! Heja mig!
Vi börjar med Humor! Haha tycker den är hel kul! ;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA
I lördags var jag ute med ett glatt gäng på isen. Jag försökte spela tuff så länge som möjligt, men så knakade isen till ordentligt igen, och jag ville hem och lägga mig under sängen!
Smålandsborna fick mig sedan att prova Isterband och ja... Viktväktar korven var godare. Solly!
Dock provade jag att åka och sparka på en kick. naturbegåvning var ju givet, och jag gled fram lätt som en fjäder på isen!
inte bara jag gled fint :)
Och så skulle elden tändas. Även om vi var ett gäng heta människor, var det lite knepigt innan PW lyckades få fart på det. Detta är också den enda Ganada bilden, ni får fundera på hur ;)
Idag har jag varit på Ikea och lunchat med tösen på bilden, hennes mor och morfar!
Där gick vi runt och hade trevligt!
Måste lägga upp en till bild på världens sötaste! Gillar den, så Pw lyfter på hennes kofta för att kittla henne, och hon ser ut som "wtf are you doing??"
Jag kan också vara en fantastisk lärare! I fjällen övade jag och Erik flitigt ska ni veta!
Det blev bättre..
Perfektion ;)


Nu har jag avnjutit fin middag, spagetti är ju aldrig fel.
och Tomorrow never dies kollas in


soffan intas bredvid sovande också, fint som snus om ni frågar mig!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Christine

Sv: Tusen tack! Ok, för det är precis så jag känner för tillfället också. Jag har endast varit här i fem veckor, min värdfamilj är underbar, men jag kan inte låta bli att känna mig mer som en städerska, än en barnvakt. Jag är inte glad, men jag är inte olycklig heller. Jag försöker verkligen tänka positivt varje dag och jag har fått nya fina vänner, men de åker till sommaren, och jag tror att jag förmodligen kommer göra det samma. Men mitt kontrakt är på ett år, fast jag kan avsluta mitt uppehåll ifall jag säger till minst 28 dagar innan jag vill åka. Vilken agentur hade du i England? Fick du hjälp av både sts och agenturen, eller åkte du med sts förresten? Jag kommer alltid göra det som är bäst för mig själv. Det enda som är jobbigt är att förra året längtade jag så himla mycket till att åka hit, och det enda jag vill nu är att åka hem. Jag försöker göra vardagarna lättare, har blivit medlem på gymmet osv. Jag hoppas att det kan få mig att må bättre. Jag är bara så rädd för att min värdfamilj kommer bli jätte arg på mig, fast jag vet innerst inne att dem kommer förstå. Men känner mig så taskig eftersom jag är deras första au pair, och jag har sagt att jag skall vara här ett år, men jag kommer verkligen inte klara det. Jag vill bara hem och leva mitt liv igen, för det gör jag inte här nere. Det känns som att tiden står still och att inget händer. Det enda jag ser fram mot är att åka till London då och då, plus att mina föräldrar kommer om några veckor, och jag skall även åka hem på semester i april. Jag är rädd att när jag kommer tillbaka hit efter min semester, så kommer jag inte vilja vara kvar här väldigt länge. Jag känner mig själv och mitt hjärta är fortfarande kvar i Sverige. Det känns så himla dumt, om du förstår?

Herregud, detta blev en lååång kommentar.

Hoppas att du har haft en fantastisk dag i alla fall! :)

Kramar!

2012-02-08 12:00:08
URL: http://christiines.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: