Konversationer i dagen

P: Ja, jag kör nu... Jag tar nyckel med mig. ( Vilket är rätt bra eftersom han vet att jag och Mor snart ska till kören och annars kommer han inte in)
H: jaa men det är väl en fördel..
P: Ja men ibland glömmer jag den och då är det en nackdel.
Två minuter senare kommer han in igen.
P: är katten inne?
M: jag vet inte
P: PALLESTINA!!!?
Förväntade han sig att hon skulle säga Ja?
Mamma står i köket och jag sitter i vardsgrummet när jag hör att hon undrar högt.
M: Jamen varför är det så med karlar, de bara åker iväg och bryr sig inte!
H: de e så de fungerar
M: Ja fast det är klart du skulle me kunna göra så.
H: Hallå jag sitter här och hör dig!
M: Jaa.. Och??
Mamma och telefon försäljaren.
M: Nej tack vi har mycket kvar och är inte intresserade av mer produkter.
Försäljaren säger något som jag förmodar har med att göra att hon köpt innan.
M: Nu ringde ni först till min man som är för snäll för att säga nej, nu kom ni till mig och jag är den elaka. Så NEJ tack, jag vill inte ha mer!!
Sen fortsätter samtalet och jag kvider av skratt innan jag tar mobilen och går efter henne och spelar in.
Efteråt upptäcker hon detta och säger, medans jag skrattar!
M: Varför spelar du in, jag hatar dig!! för helvete, skaffa dig ett liv din parasit!
PÅ inspelningen skriker jag av skratt. Hujeda mig.
Det är sådanhär jag lever på, att få ta del av sådanahär glädje ämnen! Love it. Lilla mor skrattade första gången hon hörde inspelningen, de 22 andra gångerna tittade hon trött på mig.
Senare rigner hon till Peter:
M: Han skulle inte sälja något, han skulle bara höra hur det gick. HÄHÄHÄHÄH Skrattar ironiskt.
Nu har jag fått skratta lite idag också, älskar att skratta, känna hur det bubblar inom mig.
Nu blir det kören, och jag ska joina mina körmates. Ska bli fint att få snacka skit med dem igen.
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: