Sunday..

Familjen klev inom dörren vid 6 och jag gick och mötte dom i dörren. Tjena Tjena.
Efter lite tid med Mr. T begav jag mig sedan mot Clapham Common för att komma ut lite.
Trädet till vänster precis i början har börjat skifta i färger på löven och det var så levandes grannt att titta på när solen stod över hustaken.
Blev middag på MC och jag vet i tusan vad det var för fel på hennes engelska men helt rätt var den inte, tyvärr.
Min beställning utökades, så en del fick slängas- jag lovar att jag tänkte på de svältande i afrika då.
Sen traskade jag hemmåt och blev lite glad över att se att det var tänt när man kom hem.
Ikväll har det blivit skypande och det gör mig så glad, samt en del chattande med två galanta damer hemifrån.
Imorgon är det Bank Holiday här och det gör att jag är ledig. - Yippie! NOT

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: