Ugh

Ja det är en hälsningsfras jag kör med håller upp handen och delar på fingrarna tumme, pek och långfinger går åt ena hållet medans ring och lillfingret går åt höger.

Jag är så jätte uttråkad nu, jag var rätt duktig på tt underhålla mig själv innan, jag kunde läsa i timmar eller hitta på annat skoj. Det går sämre nu.
Jag bestämde mig för att plugga i iPod isen och hoppa lite studsmatta.  Det gick bra i ett par minuter.
Jag är inte sugen på godis ( bra Hanna BRA!) så jag kan inte ördriva tiden genom att äta.
Jag cyklade forsarundan en snabbis innan vi åt korv.

Dagen spenderades på trafikskolan. Riskettan. Jag fick jävlar i bita ihop för att inte stortjuta när man såg filmerna om olika ratfylleriolyckor. FY fan!

När jag kom hem läste jag novellen som man fick i den fina fickan. Leva med döden  av Caroline Larsson

Jag låg påstudsmattan för att få lite färg och läste den. Jag grät som en gris ( ja det var jobbigt ;)

Jag ska jävla i skaffa en bil med alkohollås. Jag kan inte med ord beskriva hur hemskt det var att läsa den.
Jag vet att jag är rätt stark som person, skin på näsan eller vad ni vill kalla det. Men jag hade inte klarat att ha någon annans liv på mitt samvete jag hade gått i sönder, brutits itu helt. bara Pang

Vart fan är mina vänner?! Nej dom är på annat. Pontus erbjöd sig sitt sällskap även om det var inbäddat i massa andra förklaringar, Men jag uppskattar det underbara du!
Nu ska jag nog försöka få med mig mina bröder ut och hoppa lite till. dvs dom som kan ;) Asg he he

Virrab e ju ändå inte hemma så det gör ju iof ingenting...

Frida Jag Ewa Bambie och Malin I botaniska trädgråden 2010

Morgondagen är totalt oplanerad, vilket suger.

Det kanske märks att det inte blev någon bio... det suger också.

OM man är sugen på något och sedan inte är det längre, har man blivit avsugen då?

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: