hemma!

Ohh ja Borta bra men hemma bäst? Ja jo det kan jag nog hålla med om!

Ja kom hem i söndags efter ett antal timmar i bussen, men den gick som sagt inte sönder på vägen hem och vi fick deras orginal buss! Gûtt! Trött var man så jag ville bara lägga mig i sängen, men istället så delades det ut ut presenter och så fikade vi lite innan det äntligen blev sängdax!
Jag fick peter rörd till Tårar när vi hade följande konversation:

Jag: JOnär vi åkte genom Tyskland på Autobahn så titade jag på deras vägkanter. jag bara Wow Mats-Inge får jävlar i motstånd, fan vad jämt och fint det var, så kom jag på att vi var i Tyskland och att han kör i Sverie!

Varpå Peter spenderar några minuter med att titta på mig innan han knackar mig i huvudet och frågar hur arbetsskadad jag egentligen är..... Men vad gör man inte ;)

Ja. Igår kom Pontus hit så jag som är fast besluten att få honom att avguda Sex And The City plågade honom med det innan vi cyklade ner till Malin och Sanni för at snacka lite skit. Vi kom fram till att vi ska ha en lite förfest till midsommar på torsdag så då blir det grillning här! Trevligt Trevligt. Åh ja Sanni det blir Whiskey! ;)

Senare kom Linnéa och henne behöver man inte lära tycka om SATC Tur det ;) Så vi körde ner i spöregnet och köpte chips och tillbehör  innan vi fortsatte kolla på SATC

Idag blev det staden med mamma Albin och Pontus, har även tagit en tur upp till Hålan, hälsat på folket där. Några veckor där ska vi allt hinna med, Om inte annat för sällskapet iaf!
Efter det körde vi inom Sibbessons där jag bestälde en låda jordgubbar och även en midsommar krans, riktigt fina var prototypen som hängde där!

I stan gjorde jag lilla misstaget att gå inom Body shop, jag skulle bara titta. Men givetvis så var ju hjärtattacken där och det var ju rea så jag kom ut med -135 av mammas pengar och med en ny bodylotion och shower gel med Hallon doft.

Men har man dyra vanor så har man, eller hur var det du sa ?? ;D

Köpte även midsommar outfit, ska försöka få upp den här! Nu ska jag klippa gräset, om skiten vill starta!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: John

Föräldrarna ska försörja sina barn och de kan ju inte hjälpa att de har dyra vanor ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: