I morgon börjar allvaret... men inte för mig :)

Ja hela huset är lite öde nu, kan bero på att 3/3 ska upp och jobba/skolan i morgon. Bara Erik mamma och jag som får lata oss. Mamma ska dock upp och jobba en sväng ändå, men jag är helt ledig!! (Y)
Blir dock ingen sovmorgon för mig då morgondagen tänker spenderas med Pontus och Frida i k-stads ishall.
Fina bilder på deras vurpor väntas, inte på mig då jag är is-prinsessan själv (?)
Jag har i alla fall invigt min skidjacka nu, fungerar super bra!
Helt underbart med så hög krage, det blåser inte in i nacken alls, ch jag hade ingen halsduck på mig, vilket jag kanske borde då jag fick veta via tv:n när jag kom hem att det var köldrekord, dock inte här men men..

Shoppade loss riktigt ordentligt på Lindex innan idag minsann! Jag köpte byxorna, LOVE THEM!!en tröja basic i en härlig färg (foto kommer) sedan en as ball tröja med hål i, ni fattar sedan..
Blev även första säsongen av How I meet your mother som kostade endast 99 kr.

Mamma var ju med lagom söt. Varje år då vi åker upp till fjällen brukar vi alltid få någon tidning och någon bok ibland film som vi kan roa oss med. Jag sa sådär lite diskret av du kan ju köpa Stieg Larsson trilogin till mig, jag vill gärna läsa de böckerna. När vi sedan står i kassen och kassören frågar om det gick bra med scaningen så skruvar mamma lite på sig, nää denna tidningen gick in två gånger och eh...hmm. ja denna boken med. Då tar hon upp ALLA 3 böckerna av Stieg Larsson .
Ja du kan väl se överraskad ut när du får dom sedan..
hoho I will momma ;)

Nu har jag dock inget att läsa så jag tror att jag ska börja så smått på första.
mamma stenvägrade:
- Men vad är chansen att jag läst ut alla tre på en vecka?!
fick en något mördande blick och himlande ögon till svar.. Vad kan det bero på tross...?

Nej nu ska jag nog dra mig mot sängen och smyga med en bok.... :D

Men jag får inte fasta för mkt måste upp tidigt i morgon.. -.-

Sov gott<3

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: