Vår!!

Ni kan väl inte har missat det strålande vädret påsken bjudit på this year?
 
Jag och JP har njutit i fulla drag, och luras inte speglen har mina kinder fått en liten röd nyans!!
 
Långfredagen spenderade jag på jobbet och krängde påskgodis, gjorde en del nytta också givetvis. Men krängandet tog mycket tid!!  Efteråt körde jag i ilfart till kyrkan för att hinna gå igenom sångerna en sista gång innan framträdantet klockan 6. Passionsspelet drog iår 175 människor till bänkarna. Och däribland min MAMMA! Hallelujah.
Efteråt tog jag med mig min family och min privatchaufför hem och bjöd dem på lax, ägg och sill mackor. Det smakade FAB! 
 
Saturday.
Började morgonen med en tur på traktorsläpet. Hela vägen till Lindhult där blev det sedan lunch.
en fin tur med vinden i luggen!!
På kvällen invigde jag och JP vår nya grill. Gick sådär då biffarna valde att ta sig igenom gallret så de fick avslutas med en tur på järnet.
 
Söndag erbjöd sedan lunch i Äskya. Eva gör kokt höna currysås och ris så min mage skrattar av glädje!! GOTT
Efter det hjälpte JP henne i trädgården lite och jag kollade in vårens blommor samt tog en sväng i gungan!
eftersom Solen bjöd på 18 grader passade jag på att rulla upp jeansen.
Denna gungan e go ska ni tro!
Jp i favorit skruden.
 
Söndag kväll blev sedan något av det bästa slaget!
Grille hos Anna-Karin!
Höjdpunkten var sedan när vickan bjöd på show och sjöng tre små apor hoppade i sängen. fast smart som hon är bytte hon ut apor och gick igenom våra namn istället. Hanna, John, Anna-karin, Mourad, Magdalena, Ante och tillsist körde hon en vers med Vickan!
Jag dammade av fin kameran och knäppte ett par bilder.
enjoy!
 
Feeling Hot HOT hot!
 
 
Kommentarer
Postat av: Jullan

Gud vilka fina bilder på barnen!!!:)

2014-04-21 10:53:37
Postat av: Tilde R

Verkligen sååå härligt att vädret blivit så fint!

2014-04-22 09:33:56
URL: http://tildesdiary.blogg.se
Postat av: KassandraPalma

Så fina bilder!

2014-04-22 10:02:28
URL: http://kasssandra.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: