Då var det dags!

Klockan är nu 5 i tio. så om fem minuter är det exakt fem timmar tills bilen rullar mot Malmöe :)
Sen är det incheckning och ja senär det upp i det blå och några timmar senare landar vi på Kreta!
Jag och Malin ska götta oss bli bruna och götta oss lite till i en hel vecka!!
Jag kan inte påstå att jag klagar.
Idag har jag för övrigt haft min sista APU dag, för alltid. Aldrig mer APU. Jag kan tycka det är lite synd, för jag har trivt väldigt bra på de ställen jag varit!
Sen är det bara max två skoldagar kvar. få dagar till studenten.
Balen är närmast ( förutom kreta då ;) och den längtar jag verkligen efter!!
Äntligen ska man få bli fin i håret och ja... wiiee :D
Nej nu ska jag försöka sova lite sen ringer klockan klockan 02,30 .. lagom tidigt....
Ha det bra i kalla sverige!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: