man är i skolan för att gå i skolan..

.. ja men ställ då inte in våra lektioner. Jag måste erkänn att man många gånger drömt om att en lärare bara inte ska dyka upp, när dom väl inte gör det så blir man mångfaldigt irriterad!!
hade MaB i morse... hähä fick mycket gjort NAT vi pratade om andra viktiga saker, vad det var kommer jag inte ihåg nu, men tillräckligt viktigt för att dumpa övningsprovet på kap. 1 och 2...
Sedan är det hål, Frida/ pippi passade på att städa sitt skåp hon hittade då en kortlek. Ohh vilken nostalgi vi fick!! Då större delen av ettan spenderades med kort spelet neger president. Som nu Obama förstört ;) Hahaha Gud så jag skrattade när jag läste det! Så givetvis spenderades resten av håltimmen med att spela just Neger president! Sedan var det idrott, blev Vollyboll. Men why god why ska vi ha det i den minsta salen. när ena delen av nätet fästes i väggen?!?!
Hur många bollar tror ni slog i tacket de jäkla ringarna som hänger ner, gick ut eller i väggen?!
Ja det var fler väggbollar än mark bollar om man säger så!
Sen så är det fortfarande 35 minuter på oss att duscha byta om äta och gå till nästa lektion ( ja det e en man som gör schemana)
Fb grupp: "Varför äter inte politikerna själva skolmaten om den nu är så god och nyttig?" Det stämmer på dagens mat utan tvekan, hela veckans faktiskt  HURVA- som Johan Glans hade sagt ;)
Sen sprang vi till Samhällen för att stå i en kvart utanför och vänta på LÄRAR VIKARIEN som inte kom!
Fråga till kommunen och skolan ( ni som är såååå fattiga) : En lärare blir sjuk, ni sätter in en vikarie, ni får betala två löner, sen är inte vikarien på sin arbetsplats, eleverna lär sig inget och ni får betala två löner. Är inte det liiiiite onödigt?
Så jag och Malinowski skrev ett fint litet mejl till sv läraren och stack hem! Hem ljuva hem. Hinner dock precis innanför dörren då jag får ett sms om att NU har mina H&M kläder kommit. (Läs: dom bestäldes i mellandagarna) Så jag gick och mötte mamma som släppte av mig vid Hamrins medans hon hämtade A och E.
Så på ett jäkla kort drag blev man 637kr fattigare.
Men kläderna passade kanon och skorna ( trots 9cm klack som Frida så snällt berättade för mig EFTER beställningen) gick att gå i utan större svårigheter! sitter i skjortan och skorna just nu. Så nu kan det bli vår så jag kan inviga dom, dom får givetvis följa med till Spain!!

Ja så det var ju en trevlig överraskning
i går innan jag äntligen somnade så skrev jag en lista över tisdagen.
*Fixa pass
*Köpa byxor ( annars får du gå med rumpan bar!)
*Fixa foto
*köpa ramar
ja bla. så när jag träffade Frida säger jag:
- Du vad ska du göra i morgon efter skolan?
- Inget..
- Vill du vara kvar med mig i stan en stund?
- ska du fixa pass?  Där satt jag med haken nere i knävecken någonstans. Hur f*n visste du de?
Då hade hon tydligen drömt det ^^ hähä vad då psyk?
Rataxes it will be ok!

Nu får det nog hända något kul tycker jag... just de jag jag satte mig här för snart två timmar sedan för att hitta recension om morgandagens inlämning, kanske bör leta efter den... -.-

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: