And so it became dinner again

Ja då var det middag igen, har väg ut tre bilar på 5 timmar.
jag kunde ha haft mer att göra!
Jag ska definitivt ta med mig en bok v 30-31.

PÅ tal om bok så beställde jag Twiligt på engelska från Bokia idag!
Man var tvungen att bli medlem för att kunna köpa den, och för att bli medlem behövde man vara 18 så jag lånade mammas namn och personnummer ( jag ringde och frågade henne först!)

Undrar ni varför jag i hela friden inte bara köpte den i stan så kommer svaret här:
Dom har inte Twilight böckerna på engelska inbundna. Bara i Pocket. och det vill inte jag ha!

NU kommer peter med en varsin dagens till mig och Pernilla!

Trevlig middag!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: