Du är ju inte rädd om din mobil för fem öre dit svetto!

HAHAHAHA Så sa mamma till Virran nyss. Alltid kul att höra när föräldrarna dissar barnen!
Vill faktiskt bevis att jag är en väldig snäll syster och därför lägga in en bild på vad jag skickade till min kära bror för någon minut sedan
Är jag inte snäll så säg ;) (A)
Gjorde nyss ett personlighetstest på jobbsafari.se
Enligt dom bord ejag bli följande:

  • undervisning   Funderade faktiskt på det senast idag!!
  • coaching
  • barn- och ungdomsområdet
  • sjukvården   Aldrig!
  • försäljning   Tja det är ju försäljning i floristik ;)
  • personlig service

  • Ja det var väl rätt godkänt :P

    Nu ska jag fortsätta cp med min bror.
    Försöka få tag på Mormor
    Eventuelt ringa till pappa
    Hämta grus till dekorationerna
    Hämta mat
    Äta mat!

    Ha en trevlig dag!

    *TjingTjing*

    Kommentarer
    Postat av: Mamma

    Jag dissar verkligen inga av mina barn!!!! Har jag verkligen sagt detta??? Tror att det bara är en kul grej för lilla loppan att skriva på bloggen ;-).

    2009-08-29 10:32:18
    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: