Vad ni missat

Ja alltså, jag kan då ENTE förstå hur ni klarar av era liv när jag inte uppdaterar som jag borde....
Har ni någon överlevnadsteknik?
 
Änywaj. Sen sist så hängde jag då en helg med amerikanarna, de var najs allihopa och helgen gick fort.
Sen sprang jag å kasen lopp. 5 km kutade vi igenom Lund i strålande solsken. Jag förbättrade mitt PB med 5 minuter och min glädje visste inga gränser!
Eftersom vårt sammarbete fungerade så bra åkte vi sedan till Holland ihop. Mitt första besök där, och det fick 10 av 10 vinglas! Skrattade nästan hela tiden, med undantag från när frissan sa jo nov itsss thörti juros riht?
Väl hemma fick jag knappt sova mina 12 timmar innan det var dags för bröllop igen!
Jp och grabbarna brännvin sjöng om Robin och hans Ellen och vart festens höjd punkt!
 
Vad har jag mer gjort egentligen?
 
I helgen var det midsommar.
I torsdags på dagen för 5 år sedan, alltså 23/6 2011 ranglade John in i just det förtältet jag satt i, någon timme sedan utropade jag påväg till toaletten "honom ska jag ha!"
Och som John brukar säga : - Ja du får ju alltid som du vill!
Word.
 
 
Så I fredags tog vi Volvon till Norje Boke för det traditions enliga firandet. Vi anlände bytte om bakade tårta och sedan drog det igång. 14,00 skålade vi i champagne och så han vi med att äta tills det välde ur öronen, lekar, liiiite lite dans eftersom man vid minsta rörelse fick utstå svettattacker utan dess like. Jävlar vad solen låg nära på. Den låg på så till den grad att det resulterade i en röd nacke som nu skaver sådär härligt under busarongen!
 
Så vid två tiden på natten drog vi oss mot havet då vi inte såg någon annan utväg för å överleva natten. Men då började det åska å ha sig så jag och JP styrde stegen hemåt och kröp ner ovanpå täcket.
 
Lördagen var sedan alla pigga och städade. Vi kröp ner till den lilla båthamnen där det är väldigt grunt, vilket resulterade i 28 gradigt vatten, vilket resulterade i en hög ungdomar sittandes på sandbottnen med bara huvudet ovanför. havet är allt fint de! Under dagen avvek sedan större delar av styrkan medans eliten såklart stannade kvar.
Vi drog ett par rundor krocket och blev nääästan lite frusna innan det kom en vägg och smällde oss rakt i ansiktet och vi fick klä av oss igen!
 
Men sen ljummade det till sig och vi kunde sitta under parasollet med tända ljus lite musik och mycket skratt.
 
Det var mysigt och välbehövligt att få komma bort sådär en hel helg, även om det inte är speciellt långt bort!
 
Och tänk att det var mitt och Jps 5 midsommar firande som par. 4 av dem har vi spenderat i Norje och ett i Färlöv.
lite pics från 2013
Kommentarer
Postat av: mormor

Som sagt det var på tiden! Tur att du jobbar så du hinner skicka iväg lite nyheter för oss som är utanför händelsernas centrum. Ha det så bra, så ses vi kanske nästa vecka!!!

2016-06-29 23:52:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: