Höst på G?

Alltså denna veckan har verkligen förändringarnas vindar blåst på.
Nej -  jag åker fotfarande tåg till jobbet.
Nej - Jp har fortfarande inte fattat att vardagrumsstolarna INTE är klädhängare
Nej - Jag har fortfarande inte fått någon semester.
 
Jag menar faktiskt riktiga vindar. de som låter swiiiiisssccchhhh ( yes helgarderade mig med både sch där)
På min lilla promenad från tåget till el sjukhuset hinner man upptäcka en sak eller två. Tex så finns det två pokestops på vägen, oh yes. I'm a gamer!
 
Men också när det kommer en sidvind så hård att man nästan vinglar rätt ut i gatan, innan övergångsstället!!!
 
I alla fall, vindar har det blåst och de har varit kalla, man har liksom känt att det är höstvindar, och inte de där göttiga sensommarvindarna. En kollega hävdar bestämt att augusti är en höst månad,  tänk för att det inte e det säger jag å ger henne fingret, i smyg. För så e det väl inte? Jag fyller ju år på sommaren!!! Visst mamma?
 
Men gött med höst ändå, min favorit, förutom den vita julen, friska våren och soliga sommaren såklart!
 
Liksom vem längtar inte efter detta:
Tyvärr är 90% av de 97 ha mark vi äger täckt av stickig barrig granskog... Sån skit, så  jag får google härliga höst bilder istället.
 
Att hösten sedan kommer se ut såhär är väl en annan femma:
När man kan drömma!
 
Så nästa vecka fyller jag år och det är jaktstart! Tjohoo Jag å Jp sköt in våra bössor i helgen, det gick bra jag satte tre av tre skott inom cirkus 5 cm. Medans JP bommade 1. HAHAHAHAHAAHAHAH
 
Min tanke är att inleda min födelsedag med å skjuta en bock, så jag sedan kan skicka min lilla hylsa till www.paulalindgren.com så hon kan göra följande armband till mig.
paula_lindgren_product_jewelry_done (2 av 5)
Så sinnes fint och så sinnes dyrt 1800 riksdaler för ett armband med egen hylsa. 1200 med hennes. men vad är poängen då? inte så kul tycker jag.
I alla fall, om och när jag skjutit min bock vill jag ha ett sådant till minne :) öronhängen har har hon också snygga.
hint hint.
de med hål i vill jag ha.. hint hint.
 
Slut på hintar
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: