Vilken kväll!

2/4 Vilken kväll! Honey Honey Jag steg upp sprutade två sprut nässpray i varje borre för att kunna använda dem till andning och svalde två panodil, Pigg i övrigt fattade jag löparbyxorna och sprang min runda, eller ja ni vet, gå halva gå/ jogga andra halvan. Det var kul och det gick lätt! Hemma åt jag min frukost och pratade med mamma innan jag klev in i duschen för att bli fräääschh. Honey Honey.

Sen raceade jag med Volvon till Inter sport där min Frida tog emot mig med öppna arms. Hon hjälpte mig bli dö snygg i springspåret med nya racer skor, racer byxor, racerjacka och nya sulor som kunde matcha mina nya racer skor, ja ni fattar! Honey honey

Sen styrde jag Volvon mot city där Therese mötte upp mig, vi styrde stegen mot Smart eyes och där provade jag med hjälp av de båda i personalen alla deras bågar… Yes Skojar inte. Honey Honey

De första jag provade blev de vinnande paret, såklart…. Samt ett par till… och ett par till…. Ett par vardags, ett par roliga när jag vill vara sån, och ett par solglasögon. Tror det kommer bli bra!

Sen gick vi igenom alla de skobutiker Kristianstad erbjuder, typ. Först ut blev Din sko där skorna fattades i min storlek och servicen var kass. Så till slut la vi ner det projektet. Vi sa Hej då till varandra för ett tag och jag tog Istället Bambielicious i handen. Hennes skor var Top Notch, tyvärr visade det sig att hon köpt dem på just Din sko, så vi traskade dit. Även denna gång var servicen URDÅLIG. Så det sved extra mycket att behöva köpa mina skor just där, men nöden har ingen lag sägs det ju….

Sedan gick vi inom House of Bagles för att köpa med oss käk och väl hos Fridis som precis halkat ur duschen började förberedelserna! Vi snackade skit sjöng till dålig musik från 90 talet drack skumpa åt mat fixade oss OCH bokade taxi. Allt detta på En och EN HALV timme. Let me hear you say Hallelujah!!

Färdtjänsten dök upp på avtalad tid och för 85 riksdaler totto totto körde han oss till stadion. Väl där sänkte vi medelåldern med ungefär 40 år… men vi vart ju lite tidiga så det ändrade sig snart!! ( thank god..?)

När klockan slog 20,00 drrog showen igång och Oboy kan de konsten att hålla en show Alcazar! Yesbox. Göttigt var det och ÄNTELIGEN fick jag dansa i ett regn av konfetti! Sedan traskade 3 högklackade ladis mot Hessle. Där beställde vi ett varsitt stort jäkla glas vatten. Yes allt vrålande hade gjort oss törstiga. När väl det var nere tog vi tag i de djupa sakerna. Och ungefär när vi insett att vi börjar bli till åren började en av oss gäspa och sen vart det kört. Jag och Frida ( hur sjukt att jag tänkte skriva Eva nu??) kröp hem till henne och i säng. Där sov vi tills det blev dag på nytt och då tog vi frukost/ brunch/ lunch, vi åt mat på Mc Donalds och blev riiiktigt djupa. Alltid där det händer!!

Sen styrde jag Volvon mot Bråthult. Och kunde andas ut. Ja hade överlevt 24 timmar i staden… Honey honey

Hemma låg JP på soffan och tittade på film, jag gjorde honom sälle. Målade naglarna innan vi gick en runda med vårt lilla odjur.

Igår Måndag vart det löp dag numero uno för veckan. Jag snörade på de nya racer skorna och sprang lätt, fast benen var trötta. Oj så trötta mina vader va, men jag orkade och övrig kroppen ville ha mer och jag kom på mig själv med att springa och LE, hur hände det liksom? Nu sitter jag ärligt och längtar efter att få ge mig ut på onsdag, och framför allt Lördag då ska jag springa hela ena halva. Jag är 100 på att jag kommer klara det. Det känner jag va. Men lite pirrigt ändå!!

Ja så ser det ut mitt liv för tillfället. Jag gillar tydligen å springa.. lite.

Honey honey

Kommentarer
Postat av: mormor

Känns som du kommer att följa det ärvda linjen av hjärtflimmer. Feber Panodil och så ut och springa på det. Kan bara önska lycka till!

2016-04-06 22:01:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: