Ledig

Greetings people!

Nu om dagarna kickar jag ass  team sportia, gör det rätt bra! 
Idag var av ledig dock, inget slår en ledig dag.. Såvidare den inte är oplanerad... Då kan de va rätt tråkiga, spooken by the arbetslösa kvinnan! Hehe

Mitt hår växer.

Tänkte smyga in det, då det är lite roligt, är det inte roligt?

Jag har också börjat lyssna på musik! Tjohoo, tog tag i livet idag under min paj bakning och lyssnade på topplistan. Kände igen en del av låtarna efter helgens partaj. Och förhoppningsvis slipper jag se ut som en fågelholk när de spelar en ny låt till följande helgs partaj!

Helgen spenderades dansande, det var gr8
Hanna hade 30 års kalas! Innan festen drog igång kom hon till mig för lite manikyr. Och en och annan drink! 
 Sedan blev det partaj!!!
Här is a pic från Hannas instagram som jag nu stulit!



Här är jag med två andra fina brudar. Anna Karin och Jullan!

Här är en annan fin brud, åh jag har så mycket nytta av henne! Hon är  finast! 😍

En annan fin bild är en bild på fyra ladies. Fyra fina ladies. Jag är med ( givetvis...) de andra är ladies som betyder en hel del för mig, där är systrar och det till min man, summan av kardemumman så är de mina svägerskor! Yay me!

Nää jag är inte gravid, jag lutar mig bara lite framåt, note to self låt bli!!

Förresten, ni läste kanske paj tidigare?
Jag gjorde tacopaj idag! Whoop första gången och den blev goood! 
Inte så svårt alls, och mycket omtyckt så den lär göras fler gånger.
 
I måndags morgon var inte riktigt huvudet med och visade åter igen att karma is a bitch! Jag gick förbi en krok som vi har i köket som hade trillat ner, fast jag gång på gång lägger upp den på vasken så envisas JP med att försöka fästa tillbaka den, vilket är värdelöst då klistret torkat sedan länge. Jag såg den på golvet och tänkte nää, kroken är en trekant till fästet och sedan en eh.. Krok som sticker ut. Trekanten hade trillat ner och satt sig mellan två plankor i golvet och med hjälp av kroken stod den stadigt, och gav alltså inte vika en mm för min vikt när jag la foten över den..... Fuuuuuuuuuuuuuuuuck.
Blodet sipprade och jag hoppade runt som en bumbibjörn, dock inte så glad. Så har haltat som en gris på tre ben sedan dess, idag känner jag dock bättring. Fy så ont jag hade. Det är fortfarande ömt men jag kan åtminstone gå ordentligt.
Fick ju ett par gliringar i butiken...


Förresten så har CL börjat  champions league alltså, viktiga grejer!
Och hockey!
Jag och JP var och kollade Troja i måndags, egentligen enbart för att vi då behövde körA direkt när jag slutade och skulle slippa laga mat, de förlorade med 0-4 och john var helt övertygad om att det var den sämsta match han skådat, jag håller med!

Nu ska jag ta fram JPs kam, han hittar inte den, den ligger på bordet har jag sagt tre gånger.... Hjälper inte... Måste resa på mig... Balls


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: