funderingar

Jag funderar en hel del, jag tycker det är rätt så kul, stimulerande.
och utan att någon slags panik sätter in för att man tappar greppet så kan man lätt hoppa hit och dit. En fundering som börjar med vad man ska handla kan sluta med undran hur och vilka som skulle passat in i vänner serien...
Jag fnittrade järnet när jag funderade ut det. Men blev nöjd med mitt resultat!
Har tagit mig tid att göra en bild. Från google, och sedan i paint. ni vet där man ritar på datorn... primitiva verisionen av photoshop??
 
det svåraste var att hitta någorlunda bra foto i någorlunda rätt vinkel på facebook. Där av någon händelse nästan bara fyllebilder ligger ute...
Men här får ni!
 
Har ni sett så kul!!
När jag halkade in på detta sidospår.. hehe. Började jag med Jp. lättast, han får vara Ross. snäll snällare snällast. och ibland lite dumsnäll. men väldigt engagerad i sina dinosaurier.. eh sorry menar skogen!
Ross är ju tillsammans med Rachel, hoppas dock inte vårt förhållande behöver höra WE WERE ON A BREAK! lika ofta som dem ;)
Rachel passar ju mig rätt bra då vi båda är så väldigt modeintresserade... HA!
Not. men vi är båda bortskämda, och finns det hopp för henne finns det för mig! :)
Pheobe... åhhh Pheobe... Här nådde min skrattkramp sin topp. Frida, who else?? Lite Karnevalen-fylla och ingen passar bättre att vara Pheebs!
Monica var också lätt, Ross har bara en lillasyster. Likaså John. Cecilia, vinnarskalle ( kanske inte så hon skulle satsa sin lägenhet... eller??) och bra i the kitchen är hon också!
Chandler, nära vän till Ross som är rolig och har humor. The one and only DJdempa! Dennis var självklar!
Sen var det Joey, en svår nöt. lite korkad men genomsnäll och så tjejtjusare. Lotten föll på David, Tycker nog att den förklaringen passar in helt OK på honom!
 
Måste säga att jag är helt nöjd med denna fundering. 
 
det kan vara det bästa när man får fundera ett tag och sedan gå all the way.
I mina funderingar har jag ju varit land och rike runt och gjort en hel massa saker...Good and bad. He nä skojar bara bara då.. menar bra saker!! Roliga saker.
 
En annan fundering slog mig härom dagen, jag skrev ju för ett tag sedan att jag skaffat Twitter. gick sådär, hade det mest för att läsa kul grejer, ibland avreagera mig. Men allt som oftast slog sig förnuftet in och de raderades innan de nådde cyberrymden.
Häromdagen kom jag in på ett sidospår även i Twitter världen och läste ett tweet som fyllde mig med kokande hat. ASHOLE! ja förlåt, måste avreagera mig lite!!! I alla fall var jag ytterst nära att svara med ett syrligt, lite roligt ( täckmantel!) svar för att spränga den uppsvälda ballongen ( tillika ansiktet på personen i fråga) i bitar. 
Sen slog det mig att 1 Denna personen är ingen jag bryr mig om eller umgås med, Varför skulle den tweeten få påverka mig 2 Hur mycket roligt har jag med twitter egentligen? 3 Lägg ner Hanna.
 
Så jag raderade kontot och det kändes skön.....T!
 
Vuxet Hanna!
 
Min dator håller på att gå i sönder. Yippie...
 
igår lunchade jag med Andrew! Det var fab, hon är fab, vi är fab!
Jag fick 23 st nagellack och tolv stycken olika folie rullar. Det var FAB!
Haha!
Jag har skaffat en ny instagram också, eller en till kanske man ska skriva. naililicious heter den.
där kan ni kolla in mina lackade naglar. Ytterligare en nagelgrej är på G och det genom en liten fundering.
Känns fint att göra något för mig, något jag blir glad över!! Heja mig!
I'm going my way baby
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: