Naililicious

Hola!
nu följer lite reklam, reklam för mig. Mig och mitt fantastiska JAG!
hehe
jag har skapat en ny blogg med lite hjälp av fina vänner! Andrew som gjort min header och Philip som verkligen förstår sig på min totala brist på tekniskt kunnande! 
Hur snygg? 
Åhh.. Jag vet! Tyvärr syns inte hedern så bra om man kollar via telefonen.... Men så är det ju med en del bloggar.
Men det viktigaste syns och det är bilderna på mina naglar! 
 
www.naililicious.blogg.se 
 
besök och fortsätt besöka!
 
känns fortfarande lite konstigt att skriva så seriöst... Men jag lär mig nog, lika så med hur man ska skriva.
 
 
hur som haver, ni är hjärtligt välkomna att gör reklam för mig!
IsaDora nappade  på det direkt och ska lägga ut en av mina nagelbilder på deras blogg samt instagram! Där de för övrigt följer mig!! ja de följer en hel del andra nagelinstagrammare, men jag är väldigt glad att de förlåter just Mig! 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: