Valborg

Åh, jag älskar när rubrikerna blir så lätta! 
 
Igår var det Valborg. Och kungen födelsedag. Denna kunskap förde jag vidare till Victoria, viktigt att föra vidare sådana saker!
Hon blev väldigt exalterad när hon fick veta att kungen fyllde år! Bådar gott för mig! ;) Genast erjöd hon sig att sjunga ja må han leva, som är hennes bästa nummer!!
 
Anyway, jag och JP var i bygdegården och åt soppa och Birgittas bröd. Det log våra magar åt. Till fika var det sockerkaka och hallongrottor. Made by mig och HANNA. Hanna två. Eller 1.. hon kom först.
vi bakade saaaatan i måndags. två assistenter och en elvisp gick samtidigt och jag förmodar att deras elräkning steg en del den kvällen.
Gott blev det iaf!
 
Jag hade ett litet moment under själva eldandet.
Kände mig så väldigt tillfreds. Och gjorde en liten deal med The big guy. att här vill jag stå nästa år också. Eller i alla fall med sällskapet!! Åh, en sådan fin känsla var det så att det var så! GöTt
 
efter bålet drog jag och JP vidare mot nya äventyr. The Johansson brothers bjöd på fint sällskap i form av ACjC och lilla o. Det var najs. och när några sedan fick leta sig hemåt då andra plikter kallade, drog vi vidare på efterfest till Björnsson. Där bjöd de på öl, pyttipanna och stekta ägg. GB stod för denna supé!
Smakade också gott!
 
Idag låg sovmorgonen fin. Efter lite målande och svättande av altanen bjöds vi på middag i Äskya.
Där blev det glass i solen och gungande med Vickan!
Vickan.
 
Nu ska jag måla lite naglar.
Jag kan tro att ni undrar var alla nagellacks bilder tagit vägen. Don´t worrey, de ligger i tryckt förvar i min mobil!
 
Nu ska jag heja lite på Barcelona. 
 
hej då
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Tänk att jag kunde se att det var pytt i panna på facebook bilden, man har ju inte varit kalaskokerska för inte!

2013-05-01 21:29:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: