Opi jinx

Tjena allihopa!
Idag bjuder jag på mitt nya favorit lack!
Lite otippat faktiskt så det inte är en färg jag normalt är så förtjust i. Nämligen orange !
Men OPI Jinx från den nya Bond kollektionen är helt enkelt en riktig 10 poängare!
Det är ett liquid sand lack och som de andra sådana jag provat är de extremt lättlackade och jag får en snygg kant runt om.

Till sommaren kommer jag bära detta till allt!
Bilderna gör det inte riktig rättvist då det glittrar betydligt mer i solljuset !!
Och till en solbränd hand får man sommarens snyggaste naglar i detta!
Jag har det bara i miniatyr men kommer jag över det i normal storleken, kan jag inte lova att jag kan hålla plånboken i styr!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: