Medgång!

Vinden blåser nästan helt åt vårt håll nu! Och det känns så bra!
Redo att leva livet nu!

Igår lekte jag mamma åt JP...
Han ringer och snörvlar i luren att han inte är hemma när jag kommer hem för att han ska ner på träningen.
Vild djuret i mig vaknade och sa nej med båda fötterna på marken. Han försökte flytta på mig men jag stod stadigt!
Tur var det, i natt vaknade jag otaliga gånger av hans hostattacker och en gång av att han inte fick luft. Inget jag gärna är med om igen!!

Jag vill inte att han ska vara sjuk. Jag blir liksom lite ledsen inom mig då.
Jag behöver liksom min sömn varje natt!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hanna, mammor sover med ett öga i taget. Du får nog gå på kurs om du skall leka mamma. MM

2013-05-08 23:06:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: