Mat!

Tjenare! Ledig dag är över, men Lugn det är bara  en dag till sedan är det ledigt Igen! Gött!
 
ikväll ska ni få se bilder! Bilder från kvällen vi spenderade i Österslöv och lagade litta mat! 
 
Enjoy!
D, O och M kollar in menyerna. Jag och M var i lag johnte och O. Och så T och D.
Jag tömde en cola och kollade igenom receptet för att verka allärt!
Jp at the stove!
Min fina dukning! 10/10 servettringar!
Jag grävlingen och M serverade förrätten.
Det smakade underbart och ingen Kniven  mot strupen behövde INTE rycka in!
Sedan kom JP och O med huvudrätten.
Åhh de köttet alltså!! Vildsvin mmm
D och T fixade desserten, och jaaa, det är min lilla FLICK kusin som skymtar under D's förkläde! :D
Gamla.. Eh förre detta kocken fixar dekorationen!
 
sen var vi alla mätta å tretta ! 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: