Dela med familjen.

Hola, först till dagens problem. Kanske problem nummer ett. Kanske två då det andra gjorde så att jag fick gå hem 6 timmar tidigare idag! Ja helt klart får vi kalla det första problemet problem nr 2!!
john kom hem med en cola, vilket jag ser som en bonus då jag bad om vatten ( lugn, jag fick det också!) 
de har ju börjat skriva namn på dem, nej jag har inte hittat mitt namn ännu vilket jag tycker är lite betungande !!
på den JP köpte står det familjen. 
Är inte det lite dumt.
äh jag känner att jag spårar lite nu, man får väl ta en annan cola om man inte har någon familj. Och singlar får välja annan dricka!
Cola till mig JP och Harry!!!
 
Idag hade jag med mig en key lime pie. Den är god och jag gör den mycket bra.
mina kollegor blev mycket glada över den. En han ta två bitar innan jag åkte hem vid 12 och en annan nöjde sig med en. Jag undrar hur mycket det är kvar av den i morgon .... 
Det är min sista veck på TS, nästa vecka börjar jag på IKEA, wow.
 
jp körde hem mig på min lunch då jag, enligt min mamma. Kanske har ärvt hennes gallsten. JA!! 
i brevlådan låg TVÅ paket till moi.
i det ena låg mina sulor! Med en räkning. Och i det andra låg en tröja UTAN räkning från Min mamma! 
Jag kommer både kunna gå OCH vara snygg på IKEA nu! Score!!!
Jag spenderade hela lördagen i min mammas space, det var najs! Jag och Erik låg i soffan hela dagen tuggade på lite chips och kollade på alla tre High school musical. Yes jag grät lite till alla. Går inte att hejda det! 
Allt detta medanns mamma planterade utomhus. Dont worrey! Vi hade dörrarna öppna så hon kunde höra musiken, efter hennes önskemål!
 
John var med Albin och P på någon traktor mässa i skåååne.
till helgen syns vi igen då Erik lillskiten fyller 9! Och så är det ju Eurovision!  
 
mår så bra av att få umgås lite med Mina! 
 
Smell you later!
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: