Tur!

Jag har spenderat två dagar, eller ett dygn i min mormor och morfars hus.
huset jag rätt så länge sagt att jag vill bo i, det vill jag fortfarande lite. Men jag känner att Jag bör sluta önska livet av mina morföräldrar här på bloggen!!

i alla fall så finns där en hylla med lite foto pärmar som jag roade mig med att titt i under kvällen.
pics från min och min mammas barndom.

jag fick en hel del skratt också, då jag tittade i albumen före min tid. Älskar deras outfits!

Mamma i mitten med Therese och Oscar!

Här har ni bilden, behöver jag presentera den? 

 

My mother and My father!

Mamma och moster igen

jag och Therese!

Kolla sicken tur, hur många av er har suttit på ett lastbilsflak och fikat?

detta är min favoritbild!

Jag och Virran.

Jag och Virran igen, vet inte riktig vad jan har ätit...

Här har jag precis fått reda på att jag ska bli storasyster för ANDRA gången!

Morfar, mamma, mormor, Therese, Viktor, jag, Oscar och Daoruang 

en helt vanlig sommar lunch!

 

smell you later!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är inte mat han har runt munnen, troligtvis färg, är osäker på om det möjligtvis kan vara sådan färg damer brukar använda men på ett lite mindre område.MM

2013-03-16 15:15:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: