Måndag

Morsning.
idag är det måndag, jag förmodar att ni är klara så långt....
 
jag har so far, kört ner JP till ikea. Ätit tre mackor och snart sett ett avsnitt av desperate housewifes. Känner att vi har en del gemensamt!!!!
anyway.
snart ska jag köra ner till Älmhult igen och sitta där tills fyra. Och hoppas att någon har tid att prata med mig, och har de inte det så får jag vänta tills i morgon. För det är såhär mina dagar framöver ska se ut....
 
lyllos mig! 
De 2700kr jag får i månaden kommer gå åt till bensinen för alla vändor jag måste fara till Älmhult med! 
Världens sämsta plan!
märks det att jag redan klart och tydligt har ratat detta?
inte?! Åh yay!
 
trevlig måndag
Här en bild på mig , A och E från helgen.
vi hade kul!
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: