30

Hallå!
Idag har jag firat världens finaste nyblivna 30 åring!!!
Full rulle från tidigt morgon tills nu då jag smugit in i vickans säng för att dela med mig!
Kvällen är nog inte slut ännu, men något lugnare.
Jag fick flera fantastisk brev på posten idag som gjort morgondagen och framtiden en hel del ljusare!!!

Dels blanketten så jag får körersättning för att kajka fram och tillbaka till Älmhult varje dag, sedan bjöd Skatteverket på på fina siffror och så fick jag mitt paket från nellys!
Fyra flaskor glädje från opi Mariah Carey liquid sand collection och min konad m57 platta!
Den timmen jag var hemma och vände spenderades med min lack och jag var tvungen att prova sebra mönstret från konad platta ! Resultatet ser ni nedan.

I helgen händer en del! I morgon är det passions drama i kyrkan och på lördag ska vi bjuda morbror med familj på våfflor och på kvällen ska vi fira Magda med vänner, och med vänner menar jag sprit och skandalerna kan ni sedan läsa om HÄR på söndag, eventuellt måndag beroende på hur bra festen blir ;)

Kanske ska stanna här i sängen, rätt fint. Bekvämt att sitta och lyssna på sorlet utanför.
Oj så trött jag är!

Smell you later!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: