1067

Wazup?
Kan ni gissa vad rubriken ska föresälla, eller betyder?
Sug på den karamellen ett tag, det kommer.
 
Jag är lite i valet ock kvalet med mitt liv. Jsut nu sitter jag och kollar utbildningar för nageldesign och Journalist. Nagel saken är på 8 veckor, i malmö. Som lätt går att pendla till. Dock kostar den 19000. Lite mycket pengar för en hobby.
 
Under två rasten nu har jag nått en milstolpe!
jag snackade med en i kassan på netto!! Och jag känner henne! lite.. hon går samma utbildning som jag nu!
Men åhh så fint det kändes! För övrigt känns det fint nu när jag känner ltie folk som jag INTE lärt känna via JP. som faktiskt inte han känner, 
Jag skapar mitt egna lilla kontakt nät!
 
Känns som att denna dagen kommer blir bra!
Vi slutar snart då den lider redan mot BRA!!!
Här är min prince charming! Vi grillade igår, det smakade wonderful!!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: