Hola!

Wow... Jag har verkligen blivit en riktig sucker för just ordet holA. Jag använder det ungefär hela tiden... Hehe cool brud eller vad?
 
helgen spenderade jag på bästa sätt! Jag och joppe tog en långhelg, som resten av Sveriges befolkning men what the ..
torsdag till söndag spenderade vi i Norje boke med fina vänner.
det var  najs. 
Jag och joppe innan midsommarfirandet. Min finaste skatt!
Sedvanlig champagnefrukost. Smakade gott hela vägen ner i magsäcken!
 
Efter frukosten delades vi in i lag av Fröknarna lagledare. David och markus. Queen of fuckning everything, fixade segern till sitt lag som i en ask. Har jag sagt att jag gillar gänget? Nej det är inte bara för att jag varit med i de vinnande lagen under alla högtider vi firat tillsammans.... 
Men visst ligger de mig varmt om hjärtat ;)
två midsommar killar. Söta va?
David var grymt sugen på efterrätt!
Mr. Gräsklipp
Little me Klädd i krans,
The gang.
ni kan avundas nu, såja bara sätt igång!
 
jag ska glida ner i soffan och gotta mig åt att jag börjar klockan tre imorgon Och att jag har fått lön, OCH att jag tänker åka till Växjö i morgon innan jobbet bara för att jag kan!
åt förresten en god soppa til kvällsmat, det var najs.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Härliga semesterkort! Men måste lönen vara slut redan den 27 i månaden? Det vore kul att veta hur du tänker resten av dagarna fram till den 25 nästa gång. MM

2013-06-25 23:49:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: