Blått är flott!

 
Tjenare! Idag är det blå måndag igen hos Linda jag bär idag ett nytt lack från Depend nr. 351
jag toppade det med OPI s matte coat! Åååå älskar det! Så mycket kul som jag planerar att ha med det! 
 
Är lite magiskt att titta på! Så fint och bilden gör det inte rättvist.
jag tycker att det skimrar lite i grönt, och turkost .
 
nu över till Allmänt!
 
Idag är en stor dag! 
Idag lanserade vi ( med vi menar jag ikea!) vårt nya kök, Metod! 
Detta gjorde att vi började extra tidigt, kvart i åtta alltså ;) När vi kom på morgonen välkomnades vi med champagne! Det klipptes band, var lite info och så tillslut en härlig frukost buffé! 
sedan satt vi på utbildning i isell innan det var dags för lunch. Grillat på uteserveringen, med potatissallad cola och annat gott! Och den blåa himmelen visade sig från sin bästa sida och bjöd på strålande sol!
Morgonen
Ätande kollegor. härliga sommar låtar strömmade ur högtalarna och det var så himla gött!!!
Me and Andrew i solen!
Och några andra newbies spelade kubb.
förresten!! Vi är numera veteraner då nästa omgång började idag! Hurra!
lätt igenkännliga på att de inte vet hur kaffe maskinerna fungerar ;) 
 
åh så jag gillar mitt jobb! Alla borde få prova på att jobba på ikea! 
och alla borde få ha en egen john! 
Tänk dock på att killen på bilden är upptagen! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hittade dig via Lindas Blå måndag, och döm om min förvåning när jag ser flera av mina jobbarkompisar dyka upp på bild, haha. Vi ses tydligen i sommar. :)

/Sofia, hänger i Lacka - Byt

2013-06-04 19:58:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: