Work it babe

Tjenare! Fördriver min 15 minuters långa rast med att förhoppningsvis förgylla er dag!
Det är onsdag och jag hade en välbehövlig sovmorgon, drog mig mot centrum för att ge näsan en andra chans i form av nässpray, so far so good!

Hann även med att lacka om naglarna i morse, två lager vitt som ikväll ska bli tre med mycket( !!)Dekoration måste vara lite crazy nu när vi ska till Liseberg!
Albin fick ju det i födelsedagspresent av oss, i morgon smäller det!
Nu lite pics av mina nails de senaste dagarna!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Men Gud vad snyggt det matta lacket var! Får nog kolla in på OPI's sida igen :)

2013-07-10 17:33:32
URL: http://ialivia.blogg.se
Postat av: smuch

Men ååååh de rosa dör jag över!!!

2013-07-15 16:10:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: