Vi är bra!


 
Jag måste boosta mig!
Och väljer att boosta mig i skrivform, då det känns skönt för mig att ni får ta del av det, ta gärna åt er!
 
Anyway, som jag tjatat om så åker ju jag och Joppe till London i morgon, London..London. Jag fylls av ett sådant lyckorus i kroppen bara jag låter L rulla på tungan. Lllllondon. Mitt fina London.
 
Jag ska givetvis paka kameran och använda den på allt, fota varje steg jag tar, allt! Det är så fint! det ska bli så fint!
 
Och vet ni, denna resan är inte bara min och Johns första resa utomlands tillsammans. det är också ett bevis, ett faktum. Ett faktum att vi fixade det, vi klarade det. Vi är ute ur skiten och redo att flyga ( till London) !
 
Vi tog oss från botten och när nu nära toppen! Månaden är snart slut men den där paniken som Alltid har infunnit sig då att nuuuu är det kört, den har inte kommit! Istället vänder jag andra kinden till och åker till London.
Det känns bra att göra det, magen ler. Jag ler.
 
Livet e gött å leva.
känns skönt att kunna uppskatta allt, att inte bara så blue.
Denna bilden är tagen från Westminster bridge, en bro jag körde över 4 gånger om dagen, dit,hem- dit-hem.
Utsikten där är alldeles, alldeles underbar. Där ska jag nog hänga lite!
selfridge.
Christmas är ju to die for, så den ska jag rumla runt i.
 
Och så ska jag nog prova alla uteserveringar.
 
Nämde jag att det är värmebölja där just nu. 30 grader i morgon 29 på fredag, 23 på lördag.
hehehe
Love life!
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: